: خوابیدن در بعضی از ساعات شبونه روز به درد بخور و در بعضی ساعات آثار زیان باری داره که در ادامه کامل این موضوع اومده.
آکا ایران: خوابیدن یکی از ریتمای مهم بدن حساب می شه و هر فردی طبق سن و سال به 6 تا 8 ساعته خواب و استراحت در طول روز نیاز داره هرچند بعضی وقتا عوامل خارجی و مشغله روزانه نظم خواب و مدت زمان نیاز بدن به استراحت رو به هم می ریزه.

تازگیا محققان به این نتیجه رسیدن که بین ساعات 11 شب تا 4 صبح در مغز هورمونایی ترشح می شه که واسه سلولای مغزی خیلی خوبه پس این بازه وقتی واسه خوابیدن پیشنهاد می شه.

خواب قیلونه موقع ظهر و بعد از نماز ظهر هم بسیار سفارش شده اما نمی تونه جای خواب شب رو بگیره چون استراحت فرد از کیفیت لازم بهره مند نیس.

خوابیدن در زمان طلوع صبح تا طلوع خورشید مکروه س و دلیل کاهش برکت و حافظه می شه و بر عکس خوابیدن موقع شب و قبل از نیمه شب واسه بدن خوبه و واسه استراحت و آرامش بدن کیفیت مناسب رو تامین می کنه.

بدترین زمان خوابیدن پس از نماز عصر تا غروب خورشید و از زمان طلوع آفتاب تا اذان ظهره که دلیل ازبین رفتن انرژی افراد می شه.

 

: اینفوگرافی/ خوابیدن در ساعات جور واجور شبونه روز چه تاثیری روی بدن داره؟

.

منبع : migna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *