اگه شما در کم کردن چربی قسمت میانی بدنتون ناموفق بودین، خبرهای خوبی براتون داریم!دیگه احتیاجی به رژیمای سخت واسه لاغر شدن و کم کردن چربی دور و بر شکم نیس.

اینا رو بخورین تا شکمی صاف داشته باشین

مجله آکا ایران: مواد غذایی زیر چربیای شکم رو حذف میکنن.

۱.مغز بادام:Mufa و ویتامین E در مغز بادام همراه هم کلسترول رو از بین می برن. مغز بادام هم اینکه منبع غنی پروتئین گیاهی و فیبره.

۲

.آووکادو:آووکادو یه منبع غنی از mufa واسه سلامت قلب است که بیشتر از بقیه میوه های دیگه این مواد عالی رو داره 

۳

.شکلات مشکی:شکلات یا، خصوصاً، پودر کاکائو و دانه های کاکائو شامل ترکیباتیه که از بیماریهای قلبی و سرطان و دیابت جلوگیری می کنه. 

۴

.روغن بزرگ:روغن بزرگ منبع غنی گیاهی امگا ۳ه و محققان می گن که از بیماریای قلبی و سرطان و مریضی فراموشی جلوگیری می کنه. 

۵

. کره بادام زمینی طبیعی:به کار گیری کره بادام زمینی که شامل ویتامین E، منیزیم و پتاسیم و ویتامین B6ه، واسه بدن خیلی خوبه. 

۶

.روغن زیتون:روغن زیتون، بهترین روغن واسه استفاده در غذاها و سالادهاه که شامل mufaه که کلسترول بد(LDL) رو کم کرده بدون تغییر در کلسترول خوب بدن(HDL).

۷

.پسته:پسته شامل ترکیبات کاراتنوئیدیه که از افت بدن بر اثر افزایش سن جلوگیری می کنه.

منبع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *