این جوری با خیار چربیای خود رو بسوزونین

واسه خیلی از ما خیار تنها یه گونه صیفی یا میوه خوشمزه س که از اون در میهمانیا در کنار بقیه میوه ها استفاده می کنیم و شاید تا به امروز خیلی به خواص و توانایی این گیاه سبز رنگ دقت نکرده بودیم. این میوه دارای مقادیر زیادی ویتامین ث است که می تونه در نقش چربی سوز به کار رود. در این مطلب شما رو با روشهایی به درد بخور و موثر واسه چربی سوزی با خیار آشنا می کنیم.

یه عدد خیار خرد شده، مقداری تمشک و نعنا رو به همراه 350 گرم ماست و مقداری یخ درون دستگاه مخلوط کن بریزین و خوب ترکیب کنین. این ترکیب می تونه به عنوان یه نوشیدنی تقویتی و هم اینکه چربی سوز عالی واسه زمان پس از تمرین بکنه. یادتون نره که کلسیم موجود در ماست میز یه چربی سوز ایده آله.

یه ترکیب مناسب دیگه که از اون میشه به عنوان یه وعده غذایی کامل هم بهره برد، ترکیب 100 گرم پنیر فتا، یه خیار خرد شده، یه قاشق غذا خوری ماست و 100 گرم زیتون مشکی است. باید گفت که پنیر فتا یه منبع مناسب ویتامین ب2 است که سوخت و ساز بدن رو زیاد کرده و در ترکیب با خیار و ماست به چربی سوزی بیشتر منجر می شه.

تا حالا در مورد سوپ خیار شنیده بودین؟ واسه درست کردن این سوپ کافیه که تخمای خیارها رو خارج کنین و بعد اونا رو به مدت 2 دقیقه تفت بدین. بعد خیارها رو 500 میلی لیتر آب مرغ و یه پیاز خرد شده ترکیب کنین. این ترکیب رو با گرما بپزید و مقداری پودر فلفل هم به اون اضافه کنین. این سوپ شدیدا متابولیسم بدن شما رو فعال کرده و به شما در چربی سوزی کمک می کنه.

اما فرمول پایانی ما واسه شما یه ترکیب سالم دیگه س که طبق ترکیب یه خیار بزرگ خرد شده با سیر حب شده. این ترکیب رو با مقداری نعنا ترکیب کرده و مقداری خامه ترش رو هم به اون اضافه کنین. از این ترکیب سس گونه می تونین در کنار ماهی قزل آلا استفاده کنین. براساس تحقیقات انجام شده مشخص شده که سیر هم دارای ترکیبهاییه که چربی سوز هستن.

جمع آوری: آکا ایران

جدیدترین مطالب آکا ایران رو از راه ایمیل خود دریافت کنین

.

منبع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *