چیزی که به دنبال میاد، گروهی از بهترین خوراکی هاییه که می تونین به ساندویچ تون اضافه کنین و یه ساندویچ سالم رو بخورین.
می خواین یه ساندویچ خوشمزه درست کنین؟ می تونین چند راه رو واسه سالم تر شدن ساندویچ تون و کم شدن کالری اون امتحان کنین.

 چیزی که به دنبال میاد، گروهی از بهترین خوراکی هاییه که می تونین به ساندویچ تون اضافه کنین:

آووکادو

هم چربیای به درد بخور واسه قلب داره که کلسترول بد رو کم می کنه، هم آنتی اکسیدان هایی که با بیماریا مقابله می کنن و ضد بالا رفتن سن هستن. شامل تقریبا 20 ویتامین و ماده معدنی فرق داره.

ریحان

ریحان تازه علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه س، ضدالتهابه. التهاب می تونه باعث پیری زودرس و بیماریای قلبی– عروقی شه. ریحان غنی از ویتامین آ است که سیستم ایمنی بدن رو تقویت می کنه.

پیاز

ضدالتهابه، مراقب رگا هستش و اینطوری، با عارضه های قلبی می جنگد، کلسترول رو هم کم می کنه. مواد موجود در اون باعث بالا رفتن تراکم استخون می شه، سیستم ایمنی بدن رو تقویت می کنه، قند خون رو تنظیم می کنه و بیماریای طولانی مثل سرطان رو هم دور می کنه.

حمص (نخود – ارده)

2 قاشق غذاخوری حمص رو به جای یه قاشق سس مایونز به ساندویچ اضافه کنین. پروتئین، ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدانای گیاهی داره و رنگ و طعم غذا رو هم بیشتر می کنه.

سرکه

کم کالریه، پر از آنتی اکسیدانه؛ و تحقیقات نشون داده، ماده اصلی تشکیل دهنده اون یعنی اسید استیک، به کنترل فشار خون و قند خون کمک می کنه. به کار گیری اون می تونه یه راه به درد بخور واسه کنترل وزن باشه.

منبع : salamaneh.com

جمع آوری سلامت اکاایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *