اینا رو بخورین تا استرس به جانتون نیفتد

اگه استرس روزمره تون زیاده باید بدونین که می شه با مصرف مواد غذایی مناسب به داشتن اعصاب آروم کمک کرد. کافیه تا حد ممکن آرامشتان رو حفظ کنین و این مواد غذایی رو در برنامه غذایی تون بذارین.

امان از این استرس! متأسفانه بیشتر افراد وقتی که دچار استرس می شن پرخوری پیشه می کنن و ورزش و فعالیتای جسمی رو کنار می ذارن؛ البته خوابشون هم دچار مشکل می شه. همه این عوامل هم اینکه وزن و مشکلات دیگه منجر می شه. اگه استرس روزمره تون زیاده باید بدونین که می شه با مصرف مواد غذایی مناسب به داشتن اعصاب آروم کمک کرد. کافیه تا حد ممکن آرامشتان رو حفظ کنین و این مواد غذایی رو در برنامه غذایی تون بذارین.

بفرمایید حبوبات

عدس، لوبیا، نخود و چیزای دیگه ای به جز اینا. همه اینا پر از ویتامینای خونواده B و منیزیم هستن. اگه می خواین تموم قد در برابر استرس و فشارهای روحی وایسید باید منیزیم و ویتامین B بیشتری دریافت کنین. به خاطر همین لازمه که عدس، لوبیا، لپه و نخود بیشتری بخورین. حالا خوبیش اینه خیلی راحت میشه غذاهای ایرونی بسیار خوشمزه ای جفت و جور کرد که شامل حبوبات هستن. پیشنهاد می کنیم هر هفته دو تا سه مرتبه حبوبات بخورین.

 

میوه های خشک و آجیل: انرژی تون رو بالا می برن

فندق، بادام، زردآلوی خشک و کشمش

منبع : tebyan.net

جمع آوری به وسیله بخش تغذیه سالم زندگی سالم سایت آکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *