بررسی مزایای محتوای ایجاد شده توسط کاربر

هر وبمستر می دونه تموم کارایی رو که در سایت خود انجام میده واسه این منظوره که در آخر منتهی به جذب کاربر بیشتر شه و این مسئله به خصوص درمورد سایتایی که تجارت الکترونیک دارن اهمیت بیشتری داره چون وبمستر به دنبال اینه که کاربران بیشتری رو به مشتری تبدیل کنه.
در کل واسه افزایش جذب کاربر و افزایش ترافیک سایت، وبمستر باید تکنیکای مختلفی رو مورد استفاده قرار بدن و این وسط، یکی از راه ها، کمک کردن از کاربران واسه س. در این روش شما بخشی از سایت رو طراحی می کنین و از کاربر می خواین که در مورد موضوع سایت، هر گونه محتوا از جمله متن، عکس، ویدیو و یا حتی فایلای دیگه رو به اشتراک بذارن با این کار، کاربر می دونه که شما واسه فعالیتش در سایت ارزش قائل هستین و به خاطر همین تمایل بیشتری واسه ورود به سایت شما داره. سایتایی که در شبکه های اجتماعی هم مشارکت دارن، بیشتر می تونن از این روش کاربر جذب کنن.

‫یه روش هدف دار مهم واسه رشد سئو سایت و بهینه سازی سایت و نمایشهای‬ سایت شما در موتورهای جستجو‬ که همیشه از محتوای منحصر به‬ فرد، جدید و با کیفیت استفاده کنین‬ ولی تنها ۲۴ ساعت در روز‬ هست و انجام اینکار با منابع شخصی میتونه کمی سخت باشه. حالا خوبیش اینه شما می تونین علاقه و آگاهی‬ بازدیدکنندگان سایت خود رو سنجیده‬ و محتوای جدیدی واسه خود بسازین و این‬ به عنوان محتوای ساخته شده به وسیله کاربر شناخته میشه‬.

سئو

محتوای ایجاد شده به وسیله کاربر

محتوای ایجاد شده به وسیله کاربر ، محتوایی‬ است که بازدیدکنندگان عادی سایت‬ واسه شما میسازن و با استفاده‬ درست از اون ، میتونه‬ بسیار منعطف و بهینه باشه.‬ حال به چند نمونه از این نوع محتوا میپردازیم‬. کامنتهای وبلاگ و انجمنها نمونه ای‬ از اونا هستن که مردم میتونن‬ دیدگاه های خود رو در مورد محتوای سایت شما بذارن.‬ بعضی از وب سایتها با ایجاد کامنتهای حرفه ای‬ و ایجاد رای گیری بین کاربران‫ واسه اندازه گیری تعداد اعضای‬ یه گروه قدم رو بالاتر گذاشته ان‬ و با اجازه دادن به شرکت‬ کنندگان و دیگه حرفه ایا از خارج از سازمان‬ واسه نوشتن پستهای وبلاگ و مقالات‬ میتونه یه راه عالی واسه‬ پست کردن محتوای باحال و جدید‬ و ترقیب بقیه واسه گذاشتن کامنت واسه اون محتوا باشه‬.

اگه شما محصولی در سایت خود‬ میفروشید، شما می تونین کاربران رو قادر کنین تا‬ نظر خود رو در مورد محصول‬ بذارن تا محتوای جدید و مربوطی ساخته شه،‬ هم اینکه شما می تونین راهی واسه سازمان‬ دهی و نمایش این نظرات پیدا کنین‬ و راه هایی واسه ترقیب مشتریهای بیشتر استفاده کنین.‬ در فضای کاری ممکنه نظر‬ مشتریان راضی خود رو واسه‬ ایجاد تحقیقات موردی یا مصاحبه سوال کنین‬‬‬ ‫و به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که‬ حتما احتیاجی نیس که از محتوای متنی استفاده کنین.‬ اگه کاربران شما می خوان اطلاعات جالبی‬ رو در مرود شکلی از کلیپهای ویدئویی، تصاویر و‬ دیگه فرمتهای مدیایی به اشتراک میذارن‬ پس اجازه اینکار رو بهشون بدین.‬ واسه هر محتوایی که میتونه در سایت قرار گیرد‬ به بازدید کنندگان اجازه تولید محتوای جدید رو بدین‬ و یادتون نره که از محتوای ساخته شده به وسیله کاربر‬ در ساختارهای اجتماعی استفاده کنین.‬ یه دلیل اصلی رشد این سرویسهای‬ شبکه اجتماعی در سالهای گذشته‬ علاقه مردم واسه به اشتراک‬ گذاری محتوا با افراد دیگه س‬ و این سرویسها کار رو براشون آسون کرده.

یادتون باشه که به‫ اشتراک گذاری محتوا، چه‬ کاربر چه شما اونو ساخته باشین‬ فرصتهای بسیاری رو واسه موتورهای جستجو و مردم‬ واسه پیداکردن و دیدن محتوای شما جفت و جور می آورد‬. در آخر یادتون نره که از یه روند تاییدی واسه‬ قرار دادن نظرات و پستهای بازدیدکنندگانتان استفاده کنین. بدیش اینه جهان پر از افراد بد‬ دهن، رباتای خودکار و افراد عصبانیه‬ و اونا میتونن از این فرصت استفاده کنن‬ و چیزای نامناسبی رو در سایت بذارن‬  پس حتما هر چیزی رو که میذارن‬ رو ببینین و تماشا کنین‬‬‬. نکته آخر اینکه محتوایی که منتشر می کنین باید از نظر سئو به طور کامل بهینه شده باشن.

عصبانی