هفته گذشته ما در مورد ۴ عامل مهلک در تصمیم گیری برای فروش آنلاین مورد بحث قرار دادیم. در این هفته به تکنیکی که می توانید برای راه اندازی فروشگاه و فروش آنلاین و با سهولت شروع کنید ، خواهیم پرداخت.

زیبایی فروش سرویس به صورت آنلاین این است که شما می توانید بلافاصله فروش را شروع کنید و لزوم حمل و نقل و بازده را در نظر نگیرید. اما اگر می خواهید محصولاتی را بفروشید ، باید کمی استراتژیک تر فکر کنید. ما برای اطمینان از دستیابی محصولات شما به بازار هدف خود با بهترین روشهای تجارت الکترونیک صحبت خواهیم کرد.

۱ ٫ راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیکی خود

نحوه تنظیم وب سایت تجارت الکترونیک شما به این بستگی دارد که آیا دوست دارید میزبان عملکرد تجارت الکترونیک در وب سایت موجود خود باشید یا اینکه آیا می خواهید یک هدف جدید وب سایت ایجاد شده برای فروش آنلاین ایجاد کنید. اگر تصمیم به ایجاد یک سایت مستقل دارید ، انواع مختلفی از سیستم عامل های فروش آنلاین از جمله Shopify ، Weebly و Magento می توانید انتخاب کنید. بسترهایی مانند Shopify به شما امکان می دهد تا تم خود را انتخاب و سفارشی کنید و عملکردهای تجارت الکترونیکی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید کد دیگری را که می خواهید برای شخصی سازی بیشتر وب سایت خود داشته باشید اضافه کنید – اگر با یک طراح یا برنامه نویس با تجربه کار می کنید ، مفید است.

اگر می خواهید قابلیت های تجارت الکترونیک را به سایت موجود خود اضافه کنید ، برخی از بهترین گزینه های سبد خرید الحاق تجارت الکترونیکی شامل PayPal ، ProductCart ، CubeCart و Adobe Muse هستند. باید در نظر داشته باشید که سبد خرید در واقع پردازش پرداخت را انجام نمی دهد – آنها به سادگی به مشتریان شما اجازه می دهند مواردی را مرور کنند ، چندین انتخاب را انجام دهند و هرگونه حمل و نقل ، مالیات و سایر هزینه های اضافی را از قبل بررسی کنند ، پردازش پرداخت از طرف ارائه دهنده پرداخت شما انجام می شود.

۲ ecting انتخاب ارائه دهنده پرداخت مؤثر

اولین قدم برای انتخاب ارائه دهنده پرداخت مؤثر ، تصمیم گیری در مورد نحوه دریافت جزئیات پرداخت از مشتریان در وب سایت خود است. همچنین باید هنگام انتخاب ارائه دهنده پرداخت ، تجربه و امنیت کاربران را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، ارائه فرم پرداخت در سایت خود و ارسال جزئیات در سرور شما می تواند یک تجربه کاربری یکپارچه را ایجاد کند اما کمترین روش ایمن است. بنابراین شما باید از اقدامات احتیاطی امنیتی اضافی (که می تواند بسیار پرهزینه باشد) استفاده کنید تا از استانداردهای ایمنی PCI اطمینان حاصل کنید.

برای ایمن تر کردن روند پرداخت ، می توانید اطمینان حاصل کنید که جزئیات پرداخت از طریق یک iFrame مطمئن در یک صفحه در وب سایت خود می گذرد. از طرف دیگر ، می توانید مشتریان را به صفحه پرداخت میزبانی شده هدایت کنید. گزینه دیگر این است که فرم پرداخت را در سایت خود وارد کنید و اطمینان حاصل کنید که جزئیات مستقیماً از مرورگر شما به یک دروازه پرداخت مطمئن ارسال می شوند. برای انجام این کار می توانید از خدماتی مانند سیستم پرداخت دروازه Stripe استفاده کنید. فایده این سرویس این است که حساب تجاری را همراه با سیستم دروازه پرداخت ارائه می دهد ، بنابراین نیازی به گرفتن حساب تجاری خود نیست.

۳ ٫ فروش از طریق بازارها

فروش از طریق یک بازار: مزایا

Marketplace یک سایت تجارت الکترونیکی است که به چندین بازرگان امکان می دهد محصولات خود را در همان وب سایت بفروشند. به عنوان مثال ، آمازون ، eB ay و MercadoLibre نمونه هایی از برخی از بازارهای معتبر و معتبر هستند. می توانید از مقیاس حضور آنلاین این بازارها بهره مند شوید و به طور بالقوه محصولات خود را در مقابل میلیون ها مشتری که به طور خاص برای محصولات یا انواع محصولات شما جستجو می کنند ، بدست آورید. همچنین می توانید از اعتبار اثبات شده بازار استفاده کنید – افراد در صورت نمایش در سایت مشهور به احتمال زیاد به محصولات شما اعتماد می کنند.

فروش از طریق یک بازار: اشکالاتی

اشکال در بازارها این است که می تواند هزینه بسیار خوبی را اثبات کند زیرا باید هزینه های بازار را پرداخت کنید. یکی دیگر از عواملی که ممکن است بخواهید قبل از فروش از طریق یک بازار در نظر بگیرید این است که این ارائه دهندگان متمرکز بر نام تجاری خود هستند و نه مال شما. این بدان معنی است که آنها ممکن است کالاهایی را که مجاز به فروش از طریق وب سایت خود هستند ، محدود کنید و فرصت های برندسازی شما را محدود کرده و شرایط ارتباط با مشتریان جدید را تعیین کنند.

انتخاب یک بازار:

بازارها گزینه مناسبی برای محاکمه برای کمک به شما در بازاریابی برند و کالاهای خود هستند ، حداقل در شروع زمانی که می خواهید تجارت خود را از زمین خارج کنید. با این حال ، قبل از تصمیم گیری ، باید موارد مثبت و منفی را همانطور که در بالا ذکر شد وزن کنید. اگر تصمیم می گیرید که فروش از طریق بازار گزینه مناسبی برای شما باشد ، بهتر است یک یا دو بازار را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب مخاطب مورد نظر شما باشد.

برای هفته آینده با ما در ارتباط باشید تا در مورد چگونگی شروع بازاریابی دیجیتال صحبت کنم.

دیجیتال

زارا برک