چگونه بازاریابان محتوا می توانند از بستر قدرتمند لینکدین استفاده کنند

در طی چند سال گذشته ، LinkedIn مشغول تعیین موقعیت خود به عنوان سکوی انتخابی برای بازاریابان B2B است. برای پیشبرد این مأموریت ، تعداد زیادی از به روزرسانی های متمرکز بر محتوا – از بستر انتشار قدرتمند خود گرفته تا موفقیت آمیز «به روزرسانی حمایت شده» و برنامه تأثیرگذار الهام بخش را رونمایی کرده است.

در زیر ما درباره پتانسیل های بلااستفاده از بستر mega LinkedIn بحث خواهیم کرد و راه های بسیاری را که سودجویان بازاریابی محتوا می توانند سود ببرند – کشف می کنیم. ما قول می دهیم – قدرتمند است

بازاریابی محتوا

روی مخاطب تأثیر گذار تأثیرگذار ضربه بزنید:

همانطور که هر می داند ، یک شبکه اجتماعی فقط به اندازه مخاطبانش خوب است. بنابراین ابتدا بیایید با مخاطبان LinkedIn آشنا شویم – سپس می توانید تصمیم بگیرید که آیا آنها ارزش سرمایه گذاری را دارند. با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر ثبت نام شده ، LinkedIn یکی از بزرگترین وب سایت های شبکه های اجتماعی در جهان است. اما جالب ترین قسمت؟ این خانه برای برخی از املاک و مستغلات مخاطبان اصلی است که می توانید به آن ضربه بزنید – از تصمیم گیرندگان سطح بالا گرفته تا تأثیرگذار در صنعت.

سرمایه گذاری

بله ، اکنون شما گوش می دهید. طبق گفته برایان تام ، مدیر بازاریابی محصول در LinkedIn ، متوسط ​​درآمد یک کاربر LinkedIn ۸۳،۰۰۰ دلار است. علاوه بر این ، ثابت شده است که مخاطبان LinkedIn بسیار مشغول مطالب هستند – ۶ از ۱۰ کاربر فعال به دنبال بینش صنعت هستند. پلتفرم LinkedIn به مارک تجاری شما می دهد تا به مجموعه ای کامل از افراد تحصیل کرده ، ماهر و با نفوذ با هدف جستجوی بالا دسترسی پیدا کند (وقتی به LinkedIn مراجعه می کنید قبلاً کلاه صنعت خود را روشن کرده اید و به طور فعال به دنبال دانش هستید).

دلار

بومیان را با به روزرسانی های تحت حمایت لینک کنید:

با استفاده از به روزرسانی های پشتیبانی شده LinkedIn می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در زمان مناسب و بر روی دستگاه مورد نظر خود به مخاطبان مناسب و تصمیم گیرندگان برسد. اما بهترین قسمت؟ این گزینه های هدفمند پیشرفته و دقیق به شما می دهد که اکثر شبکه های رسانه های اجتماعی به سادگی نمی توانند ارائه دهند. به روزرسانی های تبلیغاتی نوعی تبلیغات بومی است که مارک ها امسال و فراتر از آن به سمت آن حرکت می کنند.

مزایای بزرگ به روزرسانی های تحت حمایت لینک شده:

۱ Options گزینه های پیشرفته هدف گذاری

با به روزرسانی های حمایت شده LinkedIn نه تنها اطلاعات جمعیتی معمولی را که بیشتر کانال های اصلی رسانه های اجتماعی مانند سن ، جنسیت و موقعیت مکانی ارائه می دهند – بدست می آورید – همچنین می توانید با عوامل دیگری مانند عنوان شغل و صنعت هدف بگیرید. به روزرسانی های پشتیبانی شده میزبان کاملی از بینش های مخاطبان ثروتمندتر و گزینه های هدف گذاری است. و همچنین معقول است – هرچه اطلاعات بیشتر در مورد کاربر LinkedIn شانس بهتری برای یافتن پروفایل آنها فراهم می کند.

می توانید تبلیغات خود را توسط: هدف گذاری کنید

     

  • صنایع (اندازه و نام شرکت)
  •  

  • عناوین شغلی (کارکردهای شغلی و سنوات)
  •  

  • مدارس
  •  

  • مهارت ، جنسیت و سن
  •  

  • مکان
  •  

  • دنبال کنندگان و / یا غیر پیروان

۲ Gener ژنراتور سرب ارزان و مؤثر

HooteSuite اخیراً ثابت کرده است که به روزرسانی های حامی راهی عالی برای تولید سرب با کیفیت بالا و با هزینه کم است. آزمایش آنها نشان داد که به روزرسانی های پشتیبانی شده در مقایسه با سایر کانال های پرداخت شده ۳۲ lower هزینه کمتری در مقایسه با سایر کانال های پرداخت شده و همچنین نرخ تبدیل ۱۴٫۶٪ از کلیک برای خواندن دارند (این در مقایسه با سایر سیستم عامل ها ۲۲٫۸ برابر بیشتر است).

۳ Advertising افراد بومی تبلیغاتی می خواهند

به روزرسانی های حمایت شده اولین حرکت واقعی LinkedIn به سمت تبلیغات بومی است. در اصل ، تبلیغات بومی به معنای قرار دادن تبلیغات با محتوای پولی در مقابل مخاطبان شما است که بدون سر و صدا در جریان کاربر تحویل داده می شوند. بر خلاف یک تبلیغ معمولی ، ماهیت یک Sponsored Update به این معنی است که ارزش آن را به تجربه کاربر می دهد و در جریان طبیعی فید خبری کاربر ظاهر می شود.

در دنیای بیش از حد محتوا ، شما (به عنوان یک ) باید در توزیع مطالب خود باهوش تر شوید و از دستیابی به مخاطبان مناسب اطمینان حاصل کنید. اگر به دنبال کسب درآمد از توزیع محتوای خود هستید ، قطعاً تبلیغات بومی مورد توجه است. این اطمینان را می دهد که محتوای شما به روشی صحیح برای افراد صحیح مورد هدف قرار گرفته و از همه مهمتر ، پیام یا محتوای شما را آزار نمی دهد.

باهوش

با بستر انتشارات لینکدین توجه کنید:

بستر نشر LinkedIn به کاربران دارای یک حساب کاربری LinkedIn اجازه می دهد تا بدون نیاز به وب سایت یا وبلاگ ، محتوا را مستقیماً در LinkedIn ایجاد و منتشر کنند. سود بزرگبرای بازاریابان محتوا این است که به شما امکان می دهد با به اشتراک گذاری آن با شبکه خود و نمایش آن در نمایه خود ، نام تجاری آنلاین شخصی خود را ارتقا داده و محتوای خود را به نمایش بگذارید.

جو Pulizzi ، مؤسسه بازاریابی محتوا ، هنگامی که برای اولین بار از بستر نشر اعلام شد ، بسیار هیجان زده شد. او گفت ، “این خبر بزرگی است. نه ، این خبر بسیار بزرگی است … شما تا به حال چیزی مثل نامزدی را که در LinkedIn دیده اید ، ندیده اید. “

مزایای بستر نشر لینکدین:

۱ ٫ خودتان را به عنوان یک رهبر فکر فکر کنید

یکی از مهمترین مزیت های انتشارات LinkedIn این است که به شما امکان می دهد خود را به عنوان یک رهبر فکر در صنعت مربوطه قرار دهید. انتشار محتوا در LinkedIn به مهارت و تخصص شما اعتبار می افزاید و همچنین به شما امکان می دهد استعداد خود را به عنوان یک به نمایش بگذارید.

۲ ٫ به یک مخاطب مرتبط با یک جستجوی بالا دسترسی پیدا کنید

انتشار محتوا در LinkedIn به شما امکان می دهد به مخاطبی هدفمند که قبلاً در صنعت شما سرمایه گذاری کرده اند ، دسترسی پیدا کنید. می توانید مطالب خود را با کل شبکه خود به اشتراک بگذارید – که به طور معمول از متخصصان بسیار درگیر و با هدف جستجوی بالا تشکیل شده است. اینها افرادی هستند که می خواهید موارد شما را ببینند – شاید آنها حتی آن را با شبکه خودشان به اشتراک بگذارند.

۳ Cont محتوای شما در نمایه شما نمایش داده می شود

یک ویژگی عالی از Platform Publishing LinkedIn این است که محتوای شما را در سمت راست بالای نمایه شما نمایش می دهد. این بدان معنی است که هنگامی که مشتری های تجاری بالقوه یا مخاطبین صنعت نمایه شما را مشاهده می کنند می توانند به راحتی محتوای شما را مشاهده کنند. آنها را به اندازه کافی تحت تأثیر قرار دهید و ممکن است این فقط به توافق بعدی برسد یا مصاحبه بعدی خود را برای شما رقم بزند.

توافق

۴ ’با درگیر کردن” دنبال کنندگان “، دسترسی به محتوای خود را گسترش دهید

افرادی که به طور مستقیم با شما در LinkedIn ارتباط ندارند می توانند در عوض شما را “دنبال کنند”. این باعث افزایش تأثیر و رسیدن به محتوای شما می شود زیرا این پتانسیل را دارد که در جریان اخبار بیشتر افراد نمایش داده شود. با محدود بودن در دسترس بودن به شبکه LinkedIn خود ، می توانید چشم از اتصالات جدید صنعت بالقوه – و به صورت رایگان جلب کنید.

در گروه های LinkedIn با Influencers درگیر شوید:

هدف یک گروه LinkedIn ایجاد کانونی برای بحث در مورد کیفیت صنعت است. گروه های ذیربط را که به شما امکان دسترسی افراد با نفوذ در صنعت خود را می دهد ، شناسایی و پیوستن به آنها. چند گروه انتخاب کنید (بسته به مدت زمان طولانی شما) و اطمینان حاصل کنید که مرتباً از ارزش ، بینش و ایده های خود استفاده می کنید. و به یاد داشته باشید ، ارسال مطالب شما اینگونه نیست – همچنین در مورد ایجاد روابط واقعی و پایدار با افراد مهم است.

مزایای انتشار به گروههای لینک شده:

     

  • افراد صحیح را به صورت ارگانیک و بدون نیاز به پرداخت هزینه برای تبلیغات ، هدف گذاری کنید – عالی برای مشاغل کوچک با بودجه محدود.
     
  • به یک انجمن درگیر ضربه بزنید که می تواند در مورد موضوعات یا ایده ها بازخورد به شما بدهد یا به بررسی های پیشرو در صنعت کمک کند.
  •  

  • محتوای افراد دیگر را بخوانید و از افکار ، بینش ها و ایده های آنها بیاموزید.
  •  

  • برای کمک به شما در جهت اصلاح استراتژی محتوا ، به مجموعه ای از کیفیت جمعیتی آنالیتیکس دسترسی پیدا کنید.

دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین شیوه های بازاریابی را از طریق لینکدین ، ​​توییتر ، فیس بوک ، Google+ و YouTube به شما آموزش می دهد. این شامل ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود و شما را با تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری استراتژی های موثر رسانه های اجتماعی فراهم می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا