چگونه روزنامه نگاران ، نوشتن نویسندگان و متخصصان روابط عمومی می توانند از حرفه ای بازاریابی محتوا حک کنند

بگذارید داستان من را برای شما تعریف کنم …

من کار خودم را به عنوان روزنامه نگار شروع کردم قبل از اینکه به PR ، نوشتن کپی و نهایتا بازاریابی محتوا بپردازم. نیازی به گفتن نیست که من در این راه چند دوست را انتخاب کرده ام و هر بار که در مورد شغل خود با آنها صحبت می کنم ، همین موارد را می شنوم ، “به اندازه کافی حقوق نمی گیرم” ، “شغل ندارم” ، “من “من در یک صنعت در حال مرگ کار می کنم” و “ناموجود نیست و نام خود را برای خود غیرممکن می کنم.” و هر بار که به آنها می گویم – حرکت به سمت بازاریابی محتوا را انجام دهید. این بهترین کاری است که من تا به حال کردم!

بازاریابی محتوا

در اینجا چرا بازاریابی محتوا مناسب برای (برخی) نویسندگان سنتی است:

۱ ٫ از آنجا که روزنامه نگاران بازاریابان محتوای عالی را ارائه می دهند (می گوید: بررسی تجارت هاروارد):

اولین و نکته بسیار مهم؟ در مقاله اخیر بازنگری در کسب و کار هاروارد ، آمده است که روزنامه نگاران برای تبدیل شدن به مناسب ترین هستند. نویسنده می گوید ، journalists روزنامه نگاران و نویسندگان آموزش دیده در بهترین موقعیت برای ترکیب اطلاعات ، جلب توجه خواننده و حفظ یک استاندارد سرمقاله انتقادی هستند. “

۲ ٫ از آنجا که شما این مهارت را قبلاً کسب کرده اید (آنها را در پروفایل خود در ارتباط قرار دهید):

     

Writing – نویسندگان این توانایی را دارند که از یک داستان قانع کننده استفاده کنند که خوانندگان را به خود مشغول نگه دارد.

 

  • ویرایش – نویسندگان برای ویرایش قطعات برای خطاهای گرامری ، حفظ ثبات لحن ، برش کلمات و جملات اضافی و قالب بندی پاراگرافها برای خوانایی (یا اسکن قابل استفاده) استفاده می شوند. / li>
     
  • کنجکاوی – نویسندگان ، به ویژه روزنامه نگاران ، کنجکاوی ذاتی برای افراد و داستان ها دارند – مهارتی که به نفع هر باشد.
     
  • تحقیق – نویسندگان عادت دارند تحقیقات انجام دهند ، منابع معتبری را پیدا کنند تا ادعاها را تهیه کنند و بر این اساس اعتبار نویسندگان را تأیید کنند.
     
  • > درک مخاطبان – نویسندگان درک طبیعی از چگونگی عملکرد ذهن انسان دارند – برای کار با شخصیت های هدف و متناسب کردن مطالب برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان ، ایده آل است.
     
  • > کار در محیط سریع قدم زنی ها – نویسندگان عادت دارند که مهلت های سخت را ببینند و در محیط هایی با سرعت سریع و مخرب کار کنند (چندان با محیط های رشد سریع دیجیتال فرق ندارند).
  • دیجیتال

     

  • > > خلاقیت – نویسندگان از نظر ماهیت خلاق هستند و این یک صفت اساسی برای بازاریابان محتوا است که باید عناوین ، کمپین ها و غیره جدیدی را بسازند.
  • خلاقیت

     

  • > مهارتهای اکسل – بسیاری از روزنامه نگاران و متخصصان روابط عمومی از مهارت های عالی برخوردار هستند – اینها برای گزارش در معیارهای کلیدی مفید خواهند بود.
  • در اینجا مزایای بزرگ استفاده از حرکت در بازاریابی محتوا آورده شده است:

       

    • > تقاضا شوید – تقاضای زیادی برای بازاریابان محتوای ماهر وجود دارد – طبق مطالعه موسسه بازاریابی محتوا ، ۳۲٪ از بازاریابان می گویند که با پیدا کردن آموزش دیده به چالش کشیده اند. متخصصان بازاریابی محتوا.
    •  

    • > کسب درآمد بیشتر – مطابق با توجه به مقاله متعارف توسط VentureBeat حقوق بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است ، به ویژه برای بیشترین نقشهای تقاضا شده مانند بازاریابی محتوا.
    • >
       

    • > خلاق تر باشید – بازاریابی محتوا فرصتی بیشتر برای ایده ها و تفکر استراتژیک ایجاد می کند – شما باید برای دیدن و خواندن مطالب خود سخت تلاش کنید و این اغلب شامل تفکر خلاق.
    •  

    • > از فرصتهای بی پایان بهره مند شوید – زیرا این یک صنعت جوان و تقاضا است که می توانید به سرعت در یک موقعیت مدیریتی حرکت کنید (به شرط آنکه خوب باشید ، بدیهی است)
    •  

    • > در مشاغل تأثیر بگذارید – با افزایش ترافیک ، تولید آگاهی ، هدف قرار دادن افراد مناسب و ایجاد کیفیت منجر به رشد و پیشرفت مشاغل می شوید.
    •  

    • > تأثیر خود را اندازه بگیرید – می توانید تأثیر بازاریابی محتوای خود را بر روی ترافیک تجارت ، تولید سرب و خط پایین – بسیار رضایت بخش اندازه بگیرید.

    چگونه می توانید از نویسنده سنتی به سوئیچ کنید؟

    شما نیاز به ترکیبی از سه چیز دارید – برای یادگیری هنر بازاریابی محتوا ، تمرین هنر و نشان دادن نتایج واقعی برای تلاش های خود. من آنها را برای اهداف مصور به سه مرحله تقسیم کرده ام ، اما مثل همیشه ، بهتر است همانطور که می آموزید تمرین کنید.

    فاز ۱ – شکاف مهارت های خود را شناسایی کنید

    خوب اکنون زمان آن رسیده که واقعاً CV خود را ارتقا دهید. در ابتدا باید مهارتهای لازم را که از دست داده اید و کسانی که فاقد آن هستید شناسایی کنید. سپس می توانید درباره تسلط بر آنها تصمیم بگیرید.

    به احتمال زیاد برخی مهارتهایی که فاقد آنها هستید:

       

    • SEO – در صفحه و خارج از صفحه بهینه سازی موتور جستجو که به پست های وبلاگ شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.
    •  

      – گسترش محتوای محتوا و یادگیری نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی ، ارتباط با تأثیرگذار صنعت و استفاده از روش های تبلیغاتی پرداخت شده برای تقویت دسترسی.
       

    • > تولید سرب – با ایجاد عکسهای سفید که اطلاعات مخاطب آینده را می پرسند ، به عنوان مثال منجر به تولید می شود.
    •  

    • > بازاریابی ایمیل – ایجاد ، طراحی و پیگیری کمپین های ایمیل که چشم انداز را گرم و آماده برای خرید نگه می دارد.
       
    • > > آنالیتیکس – پیگیری پیشرفت کمپین های دیجیتال مارکتینگ شما با استفاده از گوگل Analytics ، و بینش رسانه های اجتماعی و غیره.

    نکته جالب: برای مرور کلی در مورد مهمترین مهارت های مورد نیاز ، این پست را بررسی کنید ،

    ‘تبدیل به یک : ۷ مهارت جدی برای فتح!

    گاهی اوقات توضیحات شغلی در بازاریابی محتوا ممکن است موارد زیر را نیز بخواهد:

       

    • مهارت های طراحی مانند PhotoShop ، InDesign و Adobe Illustrator.
    •  

    • ویرایش ویدیو و تجربه بازاریابی.
    •  

    • کار با HTML و CSS
    • را تجربه کنید
       

    • تجربه مدیریت کمپین های PPC
    • را تجربه کنید
       

    • تنظیم بودجه بازاریابی دیجیتال (معمولاً برای موقعیتهای مدیریتی) را تجربه کنید.

    فاز ۲ – یاد بگیرید (همه چیز ممکن است)

    وبلاگهای بازاریابی محتوای مورد علاقه من برای خواندن:

       

    • موسسه بازاریابی محتوا
    •  

    • HubSpot
    •  

    • Copyblogger
    •  

    • M oz

    نحوه کشف پست های برتر بازاریابی محتوا:

    از ابزاری مانند BuzzSumo استفاده کنید تا به شما در کشف جدیدترین و محبوب ترین پست های بازاریابی محتوا (بخش بالای محتوا) و محبوب ترین تأثیرگذار بازاریابی محتوا در صنعت (بخش Influencers) کمک کنید.

    دنبال کننده های بازاریابی محتوا باشید:

    مارک های بازاریابی محتوا و تأثیرگذار مورد علاقه خود را در Twitter و لینکدین دنبال کنید تا بتوانید به راحتی با اخبار مربوط به صنعت و بهترین نکات تمرینی به روز باشید.

    برخی از تأثیرگذار بازاریابی محتوای مطلوب من شامل موارد زیر است:

       

    • جف بولاسjeffbullas
    •  

    • رند فیشکینrandfish
    •  

    • جو پولیززیJoePulizzi
    •  

    • جی بائرjaybaer
    •  

    • نیل پاتلneilpatel

    دوره هایی برای کمک به شما در یادگیری مهارت های مرتبط با بازاریابی محتوا:

    هنر بازاریابی ورودی را یاد بگیرید:

    برای یادگیری چگونگی تسلط بر وبلاگ نویسی ، رسانه های اجتماعی ، بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو ، به دست آوردن مطالب خود و سایر موارد ، دوره HubSpot Inward را دریافت کنید.

    SEO

    هنر گزارشگری را بیاموزید:

    دریافت گواهی در بازاریابی دیجیتال:

    از دیپلم حرفه ای ، دیپلم حرفه ای متخصص ، دیپلم تحصیلات تکمیلی یا مدرک کارشناسی ارشد در بازاریابی دیجیتال کسب کنید – بله شما آن را حدس زده اید. تمام اطلاعات دوره در اینجا موجود است.

    فاز ۳ – هنر بازاریابی محتوا را تمرین کنید

    ۱ Blog وبلاگ شخصی خود را تنظیم کنید

    یکی از بهترین راهها برای تمرین در بازاریابی محتوا ، تنظیم وبلاگ خود و شروع به نوشتن است. سپس می توانید برای جمع آوری موارد زیر ، تاکتیکی ایجاد کنید ، یاد بگیرید که چگونه محتوای خود را توزیع کنید و نتایج خود را اندازه بگیرید. می توانید وبلاگ WordPress خود را در اینجا تنظیم کرده و موضوع و افزونه های دلخواه خود را انتخاب کنید.

    ۲ ٫ تنظیم ردیابی هدف را تنظیم کنید و یاد بگیرید چگونه اندازه گیری کنید

    به سادگی این پست وبلاگ را ببینید “چگونه می توان کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را با گوگل Analytics اندازه گیری و بهینه سازی کرد” تا یاد بگیرید که چگونه می توانید ردیابی هدف را در وبلاگ خود تنظیم کنید.

    ۳ ٫ از رسانه های اجتماعی برای توزیع محتوای خود استفاده کنید

    مطمئن شوید که در Twitter ، Facebook و لینکدین یک حساب کاربری تنظیم کرده اید. اگر یک حساب کاربری شخصی در Facebook دارید ، می توانید با ارسال مطالب خود ، مخاطبان خود را اذیت کنید. با این وجود ، Twitter و لینکدین سیستم عاملهای کاملی برای تجارت هستند که به شما کمک می کنند تا محتوای خود را در بین افراد با نفوذ و مناسب پیدا کنید.

    نکته جالب: این پست وبلاگ را بخوانید ، توزیع محتوای استاد: دریافت کنیدجوایز محتوا در جلوی چشم راست »برای کمک به بازاریابی محتوا خود به مخاطبان مناسب و حجم افراد برسد.

    ۴ Results نتایج خود را پیگیری کنید

    نتایج بازاریابی محتوای خود را با استفاده از ابزاری مانند گوگل Analytics دنبال کنید. برخی از معیارهایی که می خواهید اندازه گیری کنید نشان می دهد که چه میزان تلاش های شما در بازاریابی محتوا موفقیت آمیز بوده است ، شامل ترافیک وبلاگ ، منابعی (از آنجا که ترافیک شما به وجود آمده است ، به عنوان مثال رسانه های اجتماعی) و مسیرهای تولید شده (می توانید این موارد را به عنوان اهداف مشخص شده تنظیم کنید).

    ۵ Blog وبلاگ مهمان درباره بازاریابی محتوا

    یکی از بهترین راه هایی که من در مورد چیزی می آموزم ، نوشتن در مورد آن است. به همین دلیل است که من همیشه موضوع خود را با دقت انتخاب می کنم و اطمینان می دهم که می توانم از آن درس بگیرم. ارسال مهمان را امتحان کنید تا به شما در رسیدن به مخاطبان گسترده تری کمک کرده و در مقابل افرادی که در صنعت بازاریابی محتوا اهمیت دارند قرار بگیرند. فرصت ارسال مهمان بی پایان است. با این حال ، انتشار برخی از سایتها در مورد سایرین سخت تر است (اما اینها کسانی هستند که ارزش انتشار آنها را دارند).

    برخی از سایت های معتبر بیشتر شامل موارد زیر است:

       

    • موسسه بازاریابی محتوا
    •  

    • وبلاگ HubSpot
    •  

    • محقق رسانه های اجتماعی
    •  

    • Moz Blog

    نکته جالب: برای یافتن پست وبلاگ خود به شما کمک کنید این پست وبلاگ ، “راهنمای نهایی برای وبلاگ نویسی مهمان در سال ۲۰۱۵” را بررسی کنید.

    با موفقیت در حرفه بازاریابی محتوای خود موفق باشید!

    زارا برک