نحوه انجام یک حسابرسی جامع سئو و اقدام فوری

اهمیت بهینه سازی موتور جستجو در یک استراتژی موفق بازاریابی دیجیتال ، نادیده گرفتن دشوار است. ۹۶ درصد بازاریابان از سئو برای تهیه مطالب آموزنده و آموزشی استفاده می کنند که همانطور که می دانیم سنگ بنای تاکتیک های دید ژن و سرب است. و در یک متن مناسب متا سئو ، “بهینه سازی موتور جستجو” محبوب ترین اصطلاح بازاریابی است که توسط کاربران اینترنت جستجو می شود.

دیجیتال

۹۶٪ از بازاریابان از سئو استفاده می کنند تا محتوای آموزنده و آموزشی را به مشتریان خود ارائه دهند.

انجام یک ممیزی دقیق جستجوگرها یک نقطه شروع اساسی برای هر بازاریاب دیجیتالی است ، چه این کار را بصورت داخلی انجام دهید و چه از عهده برون سپاری این کار برآیید. این امر به این دلیل است که به شما امکان می دهد تلاش های سئوی فعلی خود را ، بدون توجه به اینکه پرکار یا پراکنده هستند ، تجزیه و تحلیل کنید و سریعاً از عقب بینش های خود دست به دست شوید.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، ما یک راهنمای ساده و آسان برای اقدام ایجاد کرده ایم که به شما کمک می کند تا تغییرات را خودتان انجام دهید یا آژانس انتخابی خود را به طور دقیق نظارت کنید.

۱ site سایت خود را خز کنید

هر ممیزی مؤثر سئو با یک خزیدن سایت جامع شروع می شود. این به شما امکان می دهد وضعیت فعلی را ارزیابی کرده و هرگونه مشکل وب سایت خود را شناسایی کنید. در اصل ، خزیدن به شما کمک می کند تا برای بقیه حسابرسی خود مبنایی را تعیین کنید.

برای انجام این مرحله می توانید از یک ابزار خزنده مانند Screaming Frog’s سئو Spider استفاده کنید (می توانید حداکثر ۵۰۰ URL را خزیده و سپس یک مجوز ماهانه ۱۴۹ پوند دریافت کنید). تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که URL مورد نظر را برای خزیدن وارد کنید – در مورد ما این www.digitalmarketinginstitute.com خواهد بود – و ابزار تجزیه و تحلیل را برای شما انجام خواهد داد.

می توانید متوجه شوید که آیا سایت شما دارای خطاهای درون صفحه به شکل پیوندهای شکسته ، عناوین صفحه و متا داده ها یا محتوای تکراری است. Screaming Frog همچنین می تواند با گوگل Analytics ادغام شود ، بنابراین می توانید داده های سایت مانند جلسات ، بازدید صفحه و نرخ گزاف گویی را مقایسه کنید ، که به شما یک بینش جامع تر و همه جانبه نسبت به آنچه اتفاق می افتد با سایت شما می بخشد.

۲ ’سرعت سایت خود را بررسی کنید

سرعت سایت (و سرعت صفحه فردی) یکی از عوامل دخیل در رتبه بندی موتورهای جستجو است.

به عبارت ساده تر ، هر چه سریعتر وب سایت شما سریعتر شود ، SERPS شما بالاتر می رود.

به طور مشابه ، سرعت سایت سریع باعث ایجاد یک تجربه کاربری مثبت می شود ، در حالی که مطمئناً کندی باعث افزایش سرعت گزاف در سن ما خواهد شد که دارای محدودیت توجه است! اگر وب سایت شما به عنوان یکی از کانال های اصلی شما برای تبدیل به خدمت باشد ، بدیهی است که بسیار ایده آل نیست.

از PageSpeed ​​Insights گوگل استفاده کنید تا سرعت وب سایت خود را به عنوان ارائه شده بر روی دسک تاپ و موبایل انجام دهید. YSlow ابزاری دیگر است که صفحات وب شما را بررسی می کند و پیشنهادهایی را ارائه می دهد که می توانید به راحتی پیاده سازی کنید ، مانند قالب بندی صحیح و فشرده سازی تصاویر. در همین حال ، تست سرعت وب سایت Pingdom ، هر قسمت از هر صفحه را بررسی می کند و لیستی دقیق از موارد موجود در یک صفحه ، اندازه و بار بارهای فردی شما را ارائه می دهد.

موبایل

اهمیت تست سرعت در این واقعیت نهفته است که شما می توانید تعیین کنید که کدام عناصر وب سایت شما از منظر SEO به عنوان موانعی عمل می کنند. هنگامی که شما می دانید مناطقی را که برای بهبود نیاز دارید ، می توانید عملکرد سایت خود را بهینه کنید.

علاقه مندید

۳ architecture معماری سایت خود را ارزیابی کنید

یکی دیگر از عواملی که باعث بهبود سئوی سایت شما می شود ، اطمینان از داشتن ساختار محکم است. هرچه از نظر معماری بهتر باشد ، از نظر بازدید کننده وب سایت و همچنین ربات هایی که آن را خزنده می کنند ، برای تعیین رتبه جستجوی آن ، بهتر تجربه کاربر را تجربه می کنند.

شما باید سعی کنید سفر بازدید کننده وب سایت خود را یکپارچه جلوه دهد ، تا آنها بتوانند به اطلاعات مهم با حداکثر چند کلیک دسترسی پیدا کنند.

به همین دلیل داشتن ساختار واضح و منطقی و سازمان یافته که در یک نقشه سایت کامل و دقیق منعکس شده باشد (که به حسابهای ابزار وب مستر شما ارسال شده است) ضروری است. یک ساختار URL قوی به همان اندازه مهم است. اطمینان حاصل کنید که این امر به سلسله مراتب سایت شما مربوط می شود و به کنوانسیون های نامگذاری ساده و ساده رعایت می کنید و از هرگونه نماد یا شماره ای در صورت امکان خودداری می کنید. نمونه ای از ساختار URL قوی:

www.digitalmarketinginstitute.com/students/courses

یکی دیگر از مؤلفه های معماری سایت قوی شامل اطمینان از تمام صفحات وب اصلی شما در فهرست بالای ناوبری وب سایت شما ذکر شده است ، بنابراین بازدید کنندگان سایت و ربات ها می توانند همه چیز مورد نیاز خود را به راحتی و کارآمد بیابند. به همین دلیل ، شما همچنین باید لینک های داخلی را در خود داشته باشید که کاربران و ربات ها را از یک صفحه وب سایت شما در یک مرحله ساده در اختیار شما قرار می دهد. به این روش ، شما می توانید یک معماری قوی سایت را تضمین کنید که به نفع SEO شما باشد!

۴ ٫ محتوای سایت خود را بررسی کنید

محتوا یک فاکتور اساسی در صفحه جستجوگرها است و یک مورد که به شدت بر کارایی سایت شما تأثیر خواهد گذاشت. گوگل از طرفداران مطالب منحصر به فرد و مرتباً به روز شده و متناسب با نیازها و ترجیحات جستجوگر است. این بدان معناست که شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما این خلاصه را برآورده می کند ، بنابراین می توانید از ارتقاء سطح برند و رتبه های بالاتر لذت ببرید.

برای به حداکثر رساندن تأثیر SEO خود ، محتوا را برای بازدید کنندگان سایت ایجاد کنید ، نه موتورهای جستجو.

این توییت

استفاده از ابزاری مانند بهینه سازی صفحه Pro Moz به شما کمک می کند تا درک کنید که صفحات وب شما برای کلمات کلیدی خاص چگونه رتبه بندی می شوند. این بینشهایی را فراهم می کند که می توانید با استراتژی کلی سئو خود در ارتباط باشید! در حالی که چاشنی کلمات کلیدی یا ایجاد محتوا صرفاً برای گنجاندن کلمات کلیدی ، رویکردهایی هستند که باید از آنها اجتناب کنید ، هنوز هم مهم است که کلمات و عباراتی را که مخاطب مورد نظر شما جستجو می کند در نظر بگیرید. هنگام ایجاد محتوا ، شما باید از کلمات کلیدی به شیوه ای پایدار و طبیعی استفاده کنید. شما باید بین استفاده از کلمات کلیدی هدفمند ، و نه انتقال مارک خود به عنوان “هرزنامه” ، تعادل برقرار کنید. وقتی نوبت به ایجاد محتوا برای سئو می رسد ، ارزش و اهمیت آن بسیار مهم است!

طول محتوا عنصر دیگری است که باید در نظر بگیرید. بیش از حد ، و توجه کاربران سایت خود را از دست خواهید داد. خیلی کم ، و شما صفحات خود را برای سئو بهینه نکرده اید. در تئوری ، اگر می توانید بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کلمه در هر صفحه ارائه دهید ، این باید ربات های موتور جستجو را به اندازه کافی سیر کند!

یک رویکرد ارزشمند دیگر استفاده از ابزاری مانند BROWSEO است که به شما امکان می دهد صفحات وب خود را دقیقاً به عنوان موتور جستجو بخوانید. این به شما امکان می دهد تا عناصر فنی تر محتوای خود را بررسی کرده و تی را تصحیح کنیددر صورت لزوم

۵ tag برچسب های خود را بررسی کنید

هنگامی که وب سایت خود را با یک ساختار کامل و محکم در سایت ترتیب دادید ، قدم بعدی شما باید برچسب زدن آن باشد! شما می توانید این کار را با استفاده از برچسب های متنوعی انجام دهید که نماینده وب سایت شما و اجزای اصلی آن در نظر موتورهای جستجو باشد. ما عملکرد برخی از برچسب های اصلی را در زیر شرح داده ایم:

برچسب های مختصر و توصیفی که به طور دقیق هدف صفحه وب مورد نظر را منتقل می کنند. عناوین طولانی تر توسط موتورهای جستجو قطع می شوند ، بنابراین در این مثال ، تعداد کمتر بیشتر است. سعی کنید در صورت امکان یک کلمه کلیدی مرتبط را درج کنید!

یک برچسب متا به عنوان توصیف محتوای یک صفحه وب است. در صورت بهینه سازی ، آنها یک جستجوگر را ترغیب می کنند تا از طریق لیست شما بر روی SERP به وب سایت شما کلیک کند. در ضمن ، برچسب های Alt برای تصاویر ، توصیف متنی است که هنگام خزیدن یک وب سایت برای ربات ها ضروری است. اگر توضیحات دقیقی از تصاویر سایت خود درج کنید (و در صورت احساس طبیعی بودن از کلمات کلیدی هدفمند استفاده کنید) ، این امر به طور قابل توجهی بر سئوی شما تأثیر خواهد گذاشت.

از نظر سایر برچسب های مهم ، اطمینان حاصل کنید که هر یک از صفحات شما پیوند rel = “canonical” را (در غیر این صورت به عنوان برچسب متعارف شناخته می شود) در HTML خود از مباحث تکراری محتوای جلوگیری می کند ، در حالی که برچسب های ارسال وبلاگ به شما کمک می کند تا محتوای سایت خود را برای خزیدن سازماندهی کنید- البته مشروط بر اینکه شما یک وبلاگ هم داشته باشید!

۶ lin پیوندهای پشتی خود را بررسی کنید

گاهی اوقات ، این چیزی نیست که شما می دانید ، بلکه چه کسی می دانید. غالباً موتورهای جستجو می توانند کیفیت وب سایت شما و ارزش درک شده آن را برای جستجوگرها بر اساس کیفیت وب سایتهایی که به آن پیوند دارند تعیین کنند. از نظر تاریخی ، رویه ای به نام “پیوند کشاورزی” وجود داشت که شامل تبادل پیوندهای متقابل با سایتهای دیگر به منظور ارتقاء SEO بود.

کشاورزی

با این حال ، با گذشت زمان ، تمرین SEO اصلاح شده و الگوریتم ها پیچیده تر شده اند. از لحاظ Backlink ، کیفیت آن از نظر کمیت است ، و اگر یک موتور جستجوگر معتقد است وب سایت های مشکوک با شما ارتباط برقرار می کنند ، می تواند سایت شما را به بی اعتباری سوق دهد. Majestic ابزاری است که به عنوان “بزرگترین پایگاه داده فهرست پیوند سیاره” توصیف شده است ، و به شما کمک می کند تا چه کسی به شما پیوند می دهد ، بنابراین شما می توانید تشخیص دهید که آیا آنها یک ارتباط مناسب و ارزشمند را ارائه می دهند. به همین ترتیب ، تأیید اینکه پیوندهای شما از دامنه های مختلفی بدست می آید ، مهم است نه وب سایت مشابه زیرا این نیز بر سئو شما تأثیر خواهد گذاشت.
Backlink

اگر Backlink های شما معتبر و قابل اعتماد تلقی شوند ، سایت شما نیز خواهد بود.

این توییت

اگرچه جامع ، این به هیچ وجه یک ممیزی جامع نیست. اگر می خواهید رویکرد خود را برای انجام ممیزی SEO به اشتراک بگذارید ، لطفاً در بخش نظرات زیر عمل کنید!

جستجوی بروشور دوره بازاریابی جستجو
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkinaFasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزایر مک دونالد و IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، جمهوری دموکراتیک خلق Korea، جمهوریKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، جمهوری دموکراتیک خلقها لاتویاLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtenstein لیتوانیای لوکسآموزاوساوسوا V RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSvit Swiss Switzerland جمهوری عربی سوریه تایوان ، استان چین تاجیکستان تانزانیا ، جمهوری تایلندتایلندTimor-LesteTogoTokelauTongaTr inidad & TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks & Caicos IslandsTuvaluUgandaUkrainU Emirates Arab Emirates ایالات متحده کوچک جزایر دور افتاده اروگوئه ازبکستانVanuatuVenezuelaViet NamVirgin، BritishVirgin Islands، U.S.Wallis & FutunaWimbayeWemen
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL