تبلیغات اینستاگرام وارد انگلیس می شود: همه چیزهایی که شما باید بدانید

اخیراً کاربران اینستاگرام در انگلستان شاهد تبلیغات تبلیغاتی هستند که برای اولین بار در اخبارشان ظاهر می شوند. بله ، تبلیغات اینستاگرام رسما وارد شده است. در ابتدا ، تبلیغات پرداخت شده فقط برای “تعداد انگشت شماری از مارک های خاص انتخاب شده” که در حال حاضر عضو با ارزش جامعه اینستاگرام انگلستان هستند ، در دسترس خواهد بود. این مارک ها شامل نام های بزرگی مانند Starbucks ، Cadbury ، Channel 4 ، Rimmel London ، Sony Music ، Estée Lauder و Waitrose می شوند.

این تیم در اینستاگرام از دید بسیار ویژه ای برخوردار است و می گوید: “ما می خواهیم تبلیغات در اینستاگرام به همان اندازه جذاب و با کیفیت باشد که تجربه جستجوی یک مجله مورد علاقه را داشته باشد.”

اما دقیقاً چه چیزهایی باید کسب و کار راجع به تبلیغات جدید بدانند؟ ما به شما خواهیم گفت که چگونه تبلیغات حمایت شده در اینستاگرام کار می کنند ، به نظر می رسد و نتایج آنها تا به امروز به چه نتیجه رسیده است

۱ ٫ چگونه کار می کنند؟

اینستاگرام مایل است با در نظر گرفتن لایک و موارد زیر کاربران ، تبلیغات مرتبط و شخصی را ارائه دهد. همچنین برای اطمینان از رسیدن تبلیغات به مناسب ترین مخاطب ممکن ، قصد دارد از Geotargeting استفاده کند. اینستاگرام علاوه بر استفاده از اطلاعات خود ، از داده هایی که کاربران در فیس بوک مانند سن و علاقه جنسیت ارائه داده اند ، برای هدف قرار دادن تبلیغات خاص به افراد علاقه مند بالقوه استفاده خواهد کرد. اینستاگرام می گوید: “برای اطمینان از اینکه اینستاگرام ها تبلیغات مربوطه و جالب را دریافت کنند بدون اینکه آنها اطلاعات بیشتری را در مورد خود در اینستاگرام پر کنند.”

۲ ٫ به نظر می رسند؟

اینستاگرام با تبلیغ کنندگان از نزدیک همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که هر قطعه تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار است. تبلیغات باید از نظر بصری جذاب و غیر تهاجمی باشند تا “با زیبایی شناسی این سیستم عامل مطابقت داشته باشند.” سایت رسانه های اجتماعی مبتنی بر تصویر یکپارچهسازی با سیستمعامل همچنین قصد دارد اطمینان حاصل کند که بستر تبلیغاتی آن به آرامی از بین می رود و تمرکز خود را بر ارائه “تعداد کمی از عکس ها و فیلم های زیبا و با کیفیت بالا. “

به مارک های تجاری گفته می شود که از آرم ، عکاسی سهام و تصاویر سنگین متن خودداری کنند و به آنها دستور داده می شود که در عوض ، روی عکاسی خیره کننده و ساده تمرکز کنند. هدف اصلی؟ سبک تبلیغ باید بیانگر چیدمان یک مجله حق بیمه باشد. اگرچه تبلیغات برای کاربران غیر تهاجمی خواهد بود ، اما به وضوح با عنوان “حمایت مالی” شناخته می شوند ، بنابراین کاربران می توانند تفاوت بین پستهای پرداخت شده و ارگانیک را بیان کنند.

۳ ٫ چگونه تبلیغات تا به امروز انجام شده است؟

موفقیت تبلیغ تا به امروز در ایالات متحده ثابت شده است. تاکو بل هنگامی که منوی صبحانه خود را در آوریل در ایالات متحده راه اندازی کرد ، ۲۹٪ افزایش به خاطر آوردن تبلیغات را بدست آورد. این زنجیره فست فود در مقایسه با پستهای ارگانیک خود از میزان درگیری تا ۴۰۰٪ برخوردار بود.

فست فود

طبق Union Union Metrics ، اینستاگرام Taco Bell در زیر کمپین پرداخت شده ماهانه خود به ۴۵٪ افزایش یافت. همین شرکت داده نشان داد که تبلیغ کنندگان اینستاگرام مانند مایکل کرز و بن و جری از ۶۰ درصد بالاتر از میزان مشارکت به عنوان نتیجه مستقیم از کمپین های پرداخت شده خود برخوردار هستند.

۴ Next بعدی چیست؟

اینستاگرام هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی سیستم عامل پرداخت خود را در سایر کشورها راه اندازی خواهد کرد (تبلیغات در حال حاضر در انگلستان ، ایالات متحده ، استرالیا و کانادا فعال است). تبلیغات اسپانسر شده تا به امروز موفقیت آمیز بوده اند. با این حال ، جالب خواهد بود برای دیدن تأثیر آنها هنگام چرخش در سطح جهانی و بر روی مارک های کوچکتر. ما شما را پست خواهیم کرد.

دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی رسانه های اجتماعی بهترین شیوه های بازاریابی را از طریق Twitter ، Facebook ، لینکدین ، گوگل+ ، یوتیوب و موارد دیگر به شما یاد می دهد. این شامل ۳۰ ساعت سخنرانی های عمیق است که توسط کارشناسان صنعت تدریس می شود و شما را با تمام مهارت ها و دانش لازم برای برنامه ریزی ، ساخت و اندازه گیری استراتژی های موثر رسانه های اجتماعی فراهم می کند. اطلاعات بیشتر در اینجا
برنامه ریزی

زارا برک